torsdag 17. mars 2011

Sommeren 2010

Da ferien begynte i fjor,reiste vi opp til Ringebu. Lånte hytta til foreldra mine,og tok med oss ett par gode venner (Bente&Kim Arne) og selvsagt fiskestenger:)

Det ble ikke så mye fisk på meg og Bente,men Espen hadde jo selvsagt "gullhår" en viss plass da også ;) Mye kjøring på fjellet men vi fikk sett mange fin plasser som man kan fiske.

Vi var vel på fjellet i 4 dager,da jeg og Espen hadde fått pakket ut litt og satt oss ned,begynte vi å kjede oss allerede..så tok ett par telefoner til Bente og Kim Arne..Så bestemte vi oss for å dra til Atna neste dag:) Pakke ned igjen og ut på tur :)

Leide stabburet på Atna camping,en super camping plass med koselige drivere og "turister":)

Espen og Kim Arne fiska sammen,ble en del fisk på dem. Bente og jeg fiska sammen,litt klønete i begynnelsen..men jaggu så fikk vi en del fisker også:) Endte med at vi,den ene dagen vi var der oppe,tok en fiske konkurranse. Guttene mot oss jentene. Minste målet var 12 cm på en fisk,men jeg og Bente syntes dem var litt for små så vi kasta dem ut igjen..Hadde vi ikke gjort det,hadde vi jaggu vunnet:) Vi fikk da 7 fisk,mens gutta fikk 8.

På kvelda ble det øl,konjakk,country lane og vin + god mat:)

Atna camping anbefales,så det blir nok camping vogn på oss nå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar